Божевільний день

(За п’єсою П’єра Огюстена Карона де Бомарше «Божевільний день, або Одруження Фігаро», жанр – ексцентрична комедія)

«Я пишу цю передмову не заради безплідних міркувань про те, хороша чи погана п’єса: час для подібних міркувань минув… Мене хвилює інше. Ми удаємо з себе прискіпливих знавців, прикриваємо личиною благопристойності падіння моралі, внаслідок чого перетворюємося в нікчеми, які не здатні ані розважатися, ані судити про те, що нам потрібно, що нам любити і що відкидати. Одним словом, я дійшов висновку, що якщо тільки який-небудь сміливець не струсить всього цього пилу, то в недалекому майбутньому глядачеві остогиднуть нудні наші п’єси, і він кинеться на бульвари, до смердючого натовпу балаганів, цієї ганьби для нас усіх, – туди, де пристойна вільність, вигнана з театру, перетворюється в шалену розгнузданість, де юнацтво набирається всіляких безглуздих грубощів і де воно разом з моральним почуттям втрачає смак до всього благопристойного, а заразом і до зразковим творів великих письменників. Таким сміливцем захотів бути я, і якщо в своїх творах я великого таланту не виказав, то, у всякому разі, намір мій висловив ».
(П’єр Бомарше)

Вистава триває близько 1 год 30 хв без антракту.

Дійові особи та виконавці
Фігаро, графський камердинер і домоправитель – Гордій Клочко
Граф Альмавіва – Олег Ямчицький
Базиль, вчитель музики – Антон Щербак
Антоніо, садівник, брат Фаншетти – Дмитро Терновий
Керубіно, перший паж графа – Ілля Панасенко
Сюзанна, перша камеристка графині і наречена Фігаро – Лілія Їжак
Графиня – Наталя Фірсова
Марцеліна, ключниця і домоправительниця – Наталія Чопик, Анна Шеховцова
Фаншетта, флейтистка, сестра Антоніо – Анастасія Тернова
Діана, покоївка графа – Діна Дюрба

Звук – Тетяна Філатова
Світло – Антон Петухов

Сценографія, костюми, музичне оформлення – Ольга Тернова

Режисерка-постановниця – Ольга Тернова