Жуки відзначають своє семиріччя прем’єрою «Одруження Фігаро»

Театр на Жуках до свого дня народження випускає новий спектакль – «Божевільний день» за класичною французькою комедією Бомарше «Весілля Фігаро».

«Після того, як ми зняли з репертуару романтичну комедію «Дванадцята ніч» за однойменною п’єсою Шекспіра, нам дуже не вистачало легкої, веселою постановки.  Ми взялися за роботу над п’єсою Бомарше більше року тому, ще до всіх політичних потрясінь, і робота над виставою допомагала нам хоча б на час репетицій виключатися з цього потоку.  Ми сподіваємося, що й для глядача наш спектакль стане чудовою можливістю відпочити, провести хороший театральний вечір і наповнитися позитивними емоціями», – сказала режисерка і художня керівниця театру Ольга Тернова.

Вона також зазначила, що як і раніше прагне не повторюватися в жанрах постановок, даючи можливість акторам освоїти нове, і «Божевільний день» витриманий в дусі ексцентричної комедії.

Вистава виходить до дня народження Театру на Жуках (16 грудня).  Перший закритий показ комедії відбувся минулої неділі, 14 грудня, і отримав найтепліші відгуки глядачів.  21 грудня театр відзначить «Божевільний днем» своє семиріччя, запросивши на виставу й традиційний капусник найближчих друзів.  А вже з січня, після новорічних канікул, Жуки почнуть грати «Божевільний день» для широкого загалу, як репертуарний спектакль.

«Одруження Фігаро, або Божевільний день» Бомарше – одна з найвідоміших у світі класичних комедій.  Вона була написана в 1779 році і незабаром була заборонена до постановки королем Франції Людовіком XVI, який відгукнувся на п’єсу такими словами: «Це огидно, п’єсу ніколи не гратимуть, ця людина сміється над усім, що має шануватися священним в державі».  Проте, вже в 1784 році відбулася прем’єра, яка пройшла з тріумфом.  Всесвітню славу історія одруження Фігаро придбала з появою в 1786 році однойменної опери Моцарта.  Сам Бомарше писав, що хотів створити високий зразок комедії на противагу нудним п’єсами, які відштовхують глядача від театру, змушуючи його «кинутися на бульвари, до смердючого натовпу балаганів, туди, де пристойна вільність, вигнана з театру, перетворюється в шалену розгнузданість, де юнацтво  набирається всіляких безглуздих грубощів і де воно разом з моральним почуттям втрачає смак до всього благопристойного».